ДИЗАЙН-ПРОЕКТ МАГАЗИНУ

Будь-який формат магазину є складною системою. Недостатньо підібрати торгове обладнання в єдиному дизайні та привабливо оформити зовнішню вітрину. Ефективне функціонування безпосередньо залежить від точного розподілу купівельних, технологічних та вантажних потоків. Професійно спроектований проект приміщення гарантує відсутність збитків та втраченого прибутку через неправильне розміщення обладнання та формування торгових зон. Саме тому насамперед необхідно підготувати дизайн проект розташування торгового обладнання.

Дизайн проект магазину розробляється з урахуванням принципів ефективного зонування торгової площі. Грамотне складання плану проекту та зонування магазину дозволяють правильно управляти потоком покупців, забезпечити їм зручність вибору товару та скоротити час обслуговування.

Етапи проектування (з чого розпочинається робота над дизайн проектом?)

1 етап. Збір інформації про магазин:

  • Визначаємо завдання магазину, його призначення та розташування;
  • Проводимо аналіз технічного оснащення магазину;
  • Запитуємо актуальні розміри приміщення;
  • Якщо схеми немає, проводиться замір приміщення з виїздом замірника чи менеджера.

2 етап. Зонування приміщення:

  • З актуальних розмірів приміщення малюється схема у спеціалізованому програмному засобі AutoCad.

2Д чертеж растановки торгового оборудования

  • Виходячи з інформації про магазин визначається технологічне зонування приміщення. Менеджер погоджує з клієнтом, де і як буде розташовуватися обладнання в магазині, враховуючи завдання та профіль магазину.

3 етап. Підбір та розстановка обладнання:

  • З технологічної схеми визначається необхідний набір торговельного устаткування;

  • Виходячи з розмірів та конфігурації приміщення складається розстановка обладнання.

  • Для зручного сприйняття створюються 3-D візуалізації розміщення торговельного обладнання.

Расстановка торговых стеллажей (вид сверху) 

Додаткові ракурси:

 

 

Результатом готового дизайн-проекту буде:

  • Схема розміщення торговельного обладнання у двовимірному вигляді та візуалізація в 3D;
  • Специфікація на торгове обладнання;
  • Попередній кошторис на торгове обладнання.